Најбољи Rocket League сајтови за клађење 2024

Роцкет Леагуе је видео игрица за аутомобилски фудбал која је објављена 2015. Игра је првобитно била дизајнирана за ПлаиСтатион 4 и Мицрософт Виндовс игре. Неколико месеци након објављивања, пуштени су и портови за Нинтендо Свитцх и Ксбок Оне. Игра има велике сличности са својом претходницом, Суперсониц Ацробатиц Роцкет-Поверед Баттле-Царс, иако са неколико истакнутих разлика.

Играчи могу да контролишу аутомобиле на ракетни погон, којима могу да ударе велику лопту и покушају да постигну погодак на сличан начин као у фудбалској утакмици. Возила могу скочити када се активира ракетна снага да ударе лопту док су још у ваздуху.

Најбољи Rocket League сајтови за клађење 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Све што треба да знате о еспорту Роцкет Леагуе

У пољу постоје обележени простори где играчи могу да прођу поред својих аутомобила да би добили повећање брзине. Повећања брзине се користе за значајно повећање перформанси аутомобила и могу дати играчу бројне предности у игри.

Роцкет Леагуе је објављена као модификација Суперсониц Ацробатиц РПБЦ. Псионик је развио борбене аутомобиле. Један од Псионикових циљева био је да учини да се нестварни аутомобили осећају забавно за вожњу без угрожавања реализма.

Након што је развио Баттле-Царс, Псионик је покушао да прода игру издавачу као фудбалску игру са аутомобилима на ракетни погон, али нису добили интересовање од свих издавача. Затим су одлучили да сами објаве игру на ПлаиСтатион Нетворк-у, готово без маркетинга.

Игра је преузета преко два милиона пута. Међутим, студио је оставио то на неко време да ради на другим пројектима. Остали пројекти су помогли да се генеришу средства која су касније убризгана у Баттле-Царс како би били успешни.

Развој Роцкет Леагуе, који је дошао из пројекта Баттле-Царс, почео је 2013. године и коштао је око два милиона долара. Нека од прилагођавања направљених за трансформацију Баттле-Царс-а у Роцкет Леагуе укључивала су повећање броја кадрова са 30 на 60 како би био погодан за новији хардвер.

РЛ еСпортс

Након пуштања на слободу Ракета лига, постао је релативно популаран на различитим платформама за стриминг, укључујући Твитцх. Прва серија шампионата Роцкет Леагуе одржана је 2016. са новчаном наградом од 55.000 долара. Остварила је више од милион долара прихода од продаје козметичких предмета и сандука у игри. Средства су углавном коришћена за финансирање других такмичарских догађаја, што је резултирало повећаном популарношћу игре као еСпорта.

Клађење на Роцкет Леагуе 2024 : све што треба да знате

Играчи се такође могу забити у аутомобиле других играча и уништити их. Разбијеним аутомобилима треба неколико тренутака пре него што се поново покрену. Играч такође може да изведе бројна брза избегавања, попут окретања у одређеним правцима и кратких скокова како би избегао набијање како би стекао бољу предност у позиционирању.

Сви мечеви обично трају пет минута. Ако оба тима ремизирају након пет минута, побеђује први тим који постигне следећи гол. Игре се могу играти од један на један до четири против четири.

Клађење на Роцкет Леагуе је релативно слично клађење на друге еСпорт игре. Играчи морају почети проналажењем одговарајућег сајта за игре. Због популарности игре, проналажење сајта за игре које нуди РЛ међу својим тржиштем за клађење на еСпорт није тешко као што то чине многа реномирана казина.

Међутим, играчи треба да узму у обзир и број доступних догађаја. Што више догађаја Роцкет Леагуе нуди веб локација за клађење, то ће играч имати више могућности за клађење. Након што пронађу реномирани сајт за клађење који нуди кладионичаре Роцкет Леагуе, играчи морају уплатити средства на своје рачуне за клађење и ставити релевантну опкладу на Роцкет Леагуе. Врсте опклада могу се разликовати у зависности од понуђених тржишта.

Најчешће опкладе се обично заснивају на тиму који ће победити, играчу који ће постићи и броју голова. Опкладе на Роцкет Леагуе се такође могу комбиновати. Опкладе се такође могу односити на појединачне мечеве или на цео догађај. Процес стављања опкладе може се мало разликовати на различитим сајтовима за клађење, али принципи остају исти.

Клађење на Роцкет Леагуе је обично прилично забавно због природе игре. Играчи могу да уживају у игри без обзира на исход игре. Сваки меч обично траје само пет минута, тако да играчи не чекају предуго да сазнају резултате својих опклада.

Зашто је Роцкет Леагуе популарна?

Роцкет Леагуе је једна од најпопуларнијих бесплатних игара доступних на ПС4 и разним другим платформама. Прилично је популарно што има активну онлајн заједницу која комуницира искључиво о игрици и њеним проблемима. Стеам Цхартс процењују да игра и даље има више од 150.000 активних корисника. Број се обично повећава током великих догађаја.

Такмичења у еСпорту су такође значајно помогла повећању популарности игре. Нека од еСпорт такмичења су Мајор Леагуе Гаминг и ЕСЛ. Псионик такође има своју Роцкет Леагуе Цхампионсхип Сериес која помаже у одржавању популарности игре.

Играње еСпорт-а на мрежи

Роцкет Леагуе је углавном створена да се игра међу пријатељима. Најлакши начин да се то оствари је играње на мрежи, иако је могуће играти ван мреже на играћој конзоли. Играчи се могу повезати и такмичити на мрежи на свим платформама на којима је РЛ доступан. Играчи имају опцију да онемогуће игру на више платформи. Играчи се могу повезати са другим играчима на сличној платформи само када је игра на више платформи деактивирана.

Да би се обезбедило глатко играње, играчима је потребна стабилна интернет веза. Игра омогућава повезивање до осам различитих играча. Међутим, само четири различита играча могу истовремено да поделе екран.

Биг Роцкет Леагуе еСпортс играчи

Неколико еспорт играча стекли су име због свог успеха у игрању еСпорта. Такви се обично процењују по износу новца који зарађују на популарним играма, укључујући и Роцкет Леагуе. Већина њих је заслужна и за популаризацију неких игара у којима обично побеђују.

Јохан Сундстеин је освојио преко 7,2 милиона долара на еСпортс-у, што га чини највећом зарадом икада у еСпорту. Следећи играч је Кајл Гирсдорф, који има више од 3,2 милиона долара добитака. Друга значајна имена су Петер Расмусен, Иан Портер, Лее Санг-Хиеок, Фег и Јоона Сотала.

Зашто играчи воле Роцкет Леагуе?

Један од главних разлога за популарност Роцкет Леагуе је што је игра искрена. То значи да игра не користи алгоритме за одређивање успеха играча.

Играчи само треба да се ослоне на закон физике без икакве рандомизације. У игри такође нема елемента паи-то-вин. Све трансакције у игри су само козметичке, које играчи користе само да би њихови аутомобили изгледали естетски боље.

Још један очигледан разлог је тај што је игра прилично забавна. Графика и такмичарска природа игре су главни фактори који доприносе томе колико је забавна. Наслов игре на више платформи је такође привлачан многим играчима.

Како играти Роцкет Леагуе као професионалац?

Играње Роцкет Леагуе је релативно лако. Потребно је само неколико минута да сваки нови играч схвати и одигра игру. Међутим, да постанете стручњак захтева много вежбе јер неке маневре може бити тешко научити.

Примарна крива учења укључује познавање контрола игре. Играчи тада могу почети да уче неке од позиционих игара и трикова како би побољшали шансе за победу. Игра има режим обуке који укључује туторијал који помаже играчима да науче и побољшају своју игру.

Основни туторијали подучавају све што се тиче управљања аутомобилима, извођења избегавања и скокова и коришћења појачања. Напредни туторијали нуде информације о извођењу сложених маневара као што су дупли скокови, летење ракетама и окретање напред.

Највећи играчи и тимови Роцкет лиге

Листа на највећи играчи и тимови Роцкет Леагуе се креће од браниоца титуле до згодних новајлија. Најбољи играч је М0нкеи М00н, који игра за тим БДС. Тренутно је у трећој години професионалног играња Роцкет лиге. Овај 18-годишњак је познат по томе што константно води свој тим до победе.

Међу најбољима је и Јстн, који игра за НРГ тим. Поред успеха, познат је и по томе што је постигао најпознатији гол на утакмици. Његов стил игре је брз, блистав и веома креативан. Друга значајна имена укључују Турбополса из Теам Енви, Ектра из тима БДС и Фирсткиллер из Теам Рогуе.

Клађење на шампионат Роцкет лиге

Светско првенство у еСпорту је тренутно познато као Светска конвенција електронског спорта (ЕСВЦ). Ово међународно такмичење укључује неколико еСпортова, који се одржавају сваке године. Типично, национални квалификациони догађаји се обично одржавају међу тимовима из целог света.

Само победници квалификација стичу право да представљају своје земље на шампионату. Популарност догађаја расте постепено, али стабилно. Тренутно привлачи стотине хиљада онлајн гледалаца из целог света.

ЕСВЦ је креирала француска компанија Лигарена. Компанија је раније била позната по томе што је организовала мање ЛАН догађаје само у Француској. Године 2003. компанија је одлучила да постане велика и да буде домаћин догађаја коме су могли да се придруже учесници из целог света. То је означило рођење ЕСВЦ-а.

Компанија је потом порасла и променила се у Гаме-Сервицес 5005. Затим је довела још једну компанију под називом Гамес-Солутион 2009, која је касније стекла власништво над њеним брендом. 2012. године, агенција под називом Окент, специјализована за електронске спортове, купила је ЕСВЦ.

Све о ЕСВЦ-у

Први светски куп у еСпорту, који је одржан 2003. године, имао је 358 различитих учесника. Укупно 37 земаља учествовало је у догађају како би освојили новчану награду од 150.000 евра. Догађај је укључивао само пет утакмица. Број учесника је достигао 547 до 2006. године, представљајући 53 различите земље. Новчана награда је такође порасла на 400.000 америчких долара. Број утакмица је такође порастао на седам.

ЕСВЦ се од тада одржава сваке године, а број учесника се стално повећава сваке године. Међутим, наградни фонд је флуктуирао у оба смера, при чему су неке године имале нижу награду у односу на претходне године. У неким годинама, структура догађаја се такође променила да би укључила побољшања која побољшавају искуство играча и гледалаца.

Карактеристике игара у ЕСВЦ-у

У 2003. години, само пет игара је било представљено на ЕСВЦ догађају. Међу њима су Цоунтер-Стрике, Унреал Тоурнамент, Варцрафт ИИИ, Куаке 3 и Цоунтер-Стрике Фемале. Године 2004. на листу су додани Паинкиллер и Про Еволутион Соццер. Сваке наредне године такође су се појавили неки додаци нових игара.

Гран Турисмо 4, Трацкманиа Натионс, Дефенсе оф тхе Анциентс, Специал Форце, ФИФА, Неед фор Спеед, Гуитар Херо, Супер Стреет Фигхтер, Дота, Схоот Маниа Сторм, Теккен, Цалл оф Дути, Јуст Данце и Леагуе оф Легендс су неки од остале игре које су икада игране у ЕСВЦ-у.

Кад год се новије верзије игре појављују у турнир су пуштени, заменили су старије верзије. На пример, ФИФА 10 је замењена ФИФА 11 2011, а затим ФИФА 13 2012. Највећи број игара икада представљених у једном догађају је десет, још 2010. године.

Осим званичних наслова, турнир обично укључује неколико других утакмица. Генерално, скоро сви популарни еспортови се обично играју, али се не приказују као главни догађаји. Игре су категорисане као борбе, пуцачине у првом лицу, борбене арене за више играча, трке, спорт, стратегије у реалном времену, пуцачине из трећег лица и карташке игре.

Медаља

Тренутно највећи број медаља има Француска, а то су 23 златне, 14 сребрних и 25 бронзаних медаља. На другом месту су САД са 30 медаља, а следе Шведска и Јужна Кореја. Од свих земаља које су икада учествовале на овом догађају, само 32 земље су освојиле медаље.

Пронађите савршене кладионице Роцкет Леагуе

Тренутно нема много провајдера клађења који нуде тржишта за клађење на Роцкет Леагуе. Проналажење једног може бити помало изазовно. Једноставан начин да га добијете је да посетите сајт за рангирање казина и прођете кроз листу доступних. Следећи корак укључује упоређивање свих потенцијалних сајтова за клађење како бисте одредили најпогоднији.

Тај процес подразумева разматрање броја догађаја доступних на сајту, квота, кредибилитета провајдера и обраде плаћања, између многих других ствари. Проналажење правог сајта за клађење обезбеђује играчу да ужива у најбољем корисничком искуству.

Играчи морају уплатити новац на своје рачуне пре клађења на Роцкет Леагуе. То је осим за сајтове који нуде и дозвољавају коришћење бонуса без депозита за клађење на РЛ. Са свим тим сетом, играчи могу размотрити све доступне опције клађења и поставити релевантне опкладе.

То укључује клађење на победу тима из Роцкет лиге, број поена и играча који ће постићи гол. Неке од еспорт кладионица обично преносе утакмице уживо. То омогућава играчима да прате игру након клађења. Такође даје играчима увид у тимове и играче, што може помоћи у доношењу одлука о каснијим клађењима.

Најбољи тимови Роцкет лиге на које се можете кладити

Бројне екипе су довољно добре да се сврставају међу најбоље. Клађење на такве тимове обично даје играчима боље шансе за победу, иако обично имају ниже квоте. Рангирање тимова може бити помало изазовно због бројних фактора који се морају узети у обзир. Такви укључују:

  • Укупан учинак тима.
  • Тренутна форма тима.
  • Такмичења на којима су тимови учествовали, између неколико других.

Тим БДС

Тим највишег ранга се зове Тим БДС. Тим је швајцарска еспорт организација са играчима М0нкеи М00н, МаРц_Од стране_8 и екстра. Њих тројица тренутно имају уговор који ће трајати до краја 2022. Тренер тима је Каел. Тим је одиграо стотине мечева и забележио преко 75% победа у серијама и преко 64% победа.

Тимска виталност

Другопласирани тим је Теам Виталити, раније Ренаулт Виталити. Тим се налази у Француској и познато је да се такмичи у неколико различитих еСпорт игара. Његови активни играчи су Фаири Пеак, Каидоп и Алпха54. Тренер тима се зове Моунт. Тим има рекорд од преко 67% победа у серијама и 59% победа у утакмицама.

Дигнитас

Трећи тим се зове Дигнитас, раније позван Теам Дигнитас. Овај тим се налази у Сједињеним Државама, а чине га Јореуз, Аппарентлијацк, Сцруб Килла и Јессие. Имају рекорд од преко 58% победа у серијама и 54% победа у утакмицама.

Мисфитс Гаминг

Четврти тим је Мисфитс Гаминг. Америчка еСпортс организација има седиште у Мајамију. Тимски играчи су Миттаен, Арју, Касх и АНДИТХЕМАНДИ. Учинак тима је 70% победа у серијама и 59% победа у утакмицама. Проценти су прилично импресивни, али укупан број утакмица које је тим одиграо је много мањи од осталих врхунских тимова.

СМПР еСпортс

СМПР еСпортс се такође назива Семпер Еспортс. Власник тима Европске ракетне лиге је енглеска еСпортс организација под називом Семпер Фортис Еспортс. Играчи су Кассио, Арцхие, Цхаусетте45 и РамС. Тимски учинак је 52% победа у серијама и 51% победа у утакмицама.

Остали значајни тимови су Ендпоинт ЦеКс, Евил Гениусес, Водафоне Гиантс, Рик ГГ, Теам Ликуид, Гуилд Еспортс, Виллиамс Ресолве, ФЦ Барцелона, Кармине Цорп, Теам Куесо, СК Гаминг и Натус Винцере. Битно је напоменути да се рангирање обично мења с времена на време због такмичарске природе игре.

За и против

Прос

  • Игра је забавна: Најочигледнији професионалац је да је игра прилично забавна. Контролисање аутомобила користећи законе физике у игри понекад може изазвати зависност. Графика и могућност модификације естетике аутомобила такође га чине прилично пријатним.
  • Играње игре је лако: Игра има релативно лака правила и циљеве. Контроле игре су такође прилично једноставне. То олакшава свима да играју и уживају у игри, укључујући и почетнике.
  • **Игра је бесплатна:**Још један врхунски професионалац је што је игра потпуно бесплатна. Играчи не морају да брину о одвајању од свог новца да би приступили игри или њеним карактеристикама.
  • Игра има детаљан уређивач аутомобила: Уређивач аутомобила је прилично детаљан, што омогућава играчима да модификују своје аутомобиле до екстремних детаља. Измене не утичу на перформансе игре.
  • Игра има режим тренинга: Играчи могу да уче или тренирају да побољшају своју игру преласком на режим тренинга. Туторијали су прилично детаљни и ефикасни.

Цонс

  • Дужина игре је фиксна: Не постоји опција за промену дужине игре која је постављена на пет минута.
  • АИ тимови често губе превише лако: АИ тим обично чини голове без напора, понекад чак и чинећи саиграчима голове сами себи
  • Сервери се често могу кварити: Играчи обично доживљавају кварове сервера с времена на време.

Све о квотама за клађење на Роцкет Леагуе

Већина провајдера клађења обично нуди квоте за клађење Роцкет Леагуе на основу очекиваног исхода утакмице. Постоје специфичне формуле које се користе за израчунавање квота, које су директно повезане са вероватноћом. На пример, тим са великом вероватноћом да победи у игри имаће ниже квоте, што ће резултирати нижим добицима. Шансе се обично приказују на сличан начин као у аутентичном фудбалу.

Квоте за клађење се такође обично мењају како се игра наставља за сајтове који то дозвољавају клађење уживо на Роцкет Леагуе. На пример, шансе за победу тима могу прилично пасти ако тим постигне гол.

Квоте се могу разликовати на различитим сајтовима за клађење, иако већина њих обично има занемарљиве разлике. Међутим, постоје неке кладионице за које се зна да нуде знатно боље квоте од осталих. Због тога је од суштинског значаја да изаберете најбољу локацију јер она директно утиче на могући износ добитка.

Неки сајтови такође имају различите захтеве у вези са квотама када играчи морају да се кладе користећи бонусе. Играчи морају испунити услове да би могли да конвертују своје добитке у прави новац. Стога је од суштинског значаја да пазите на захтеве за клађење када користите бонусе за клађење на Роцкет Леагуе.

Како најбоље освојити клађење на Роцкет Леагуе

За почетак, играчи морају бити веома селективни у својим опкладама. То је посебно случај за играче који су нови у клађењу у Роцкет Леагуе. Играчи би требало да стављају опкладе само на РЛ за које постоји већа вероватноћа да ће имати пожељан исход уместо оних које ће највероватније довести до највећег добитка.

Истраживање о тиму и његовим играчима пре клађења такође може помоћи играчима да донесу боље одлуке о клађењу. Претходни учинак тима, пласман и тренутна форма могу утицати на очекивани резултат утакмице.

Играчи такође треба да користе право тактике и стратегије клађења. То може помоћи играчима да буду много одлучнији када доносе одлуке о клађењу. То је зато што ће увек знати коју кладионицу и врсту опкладе да изаберу за све опкладе које направе.

Правилно управљање банковним фондом је такође неопходно. Играчи никада не би требало да троше новац који не могу себи приуштити да изгубе на било коју опкладу.

Играчи увек треба да користе све бонусе који су им доступни. Већина провајдера клађења на еспорт обично нуди а бонус добродошлице. Коришћење таквог бонуса даје играчима прилику да науче или вежбају игру и евентуално освоје новац без ризика.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
е-спортови
About

Јун-хо Ким, јужнокорејски динамични еспортски маестро, стоји као светионик знања у ЕспортРанкеру. Комбинујући аналитичко умеће са урођеном љубављу према играма, Јун-хо разоткрива замршену таписерију онлајн такмичења, осигуравајући да играчи остану информисани и инспирисани.

Send email
More posts by Jun-ho Kim