Избор уредника из Зулабета Најновија рецензија

Новости

2022-06-02

Зулабет је једна од новијих платформи за клађење на мрежи која у последње време изазива велико интересовање. Компанија која стоји иза тога, Малтик Лимитед, мора да је учинила много да плута у висококонкурентној индустрији коцкања, посебно након што јој се придружила тако касно. Овај преглед наглашава неке од нових и јединствених карактеристика које је Зулабет имплементирао у последње време како би се сајт за клађење истакао у индустрији.

Лиценцирање

Зулабет се налази у јурисдикцији Малте и лиценциран од стране Малтешке управе за игре на срећу. Број лиценце је МГА/Б2Ц/486/2018, а регистарски број компаније Ц96904. Са детаљима о лиценцирању и регистрацији објављеним на званичном сајту, Зулабет је створио висок ниво поверења међу играчима и рецензентима.

Извештаји показују да је ова кладионица за еСпортс сада добила шведску лиценцу за игре. То сугерише да ће Зулабет највероватније бити лансиран на шведском регулисаном тржишту, нудећи клађење на еСпорт и друге услуге клађења већем броју играча. Међутим, није било званичне изјаве компаније Малтик Лимитед о томе да ли ће и када доћи до пресељења. Лиценца Малте такође важи до 2028. године, што доводи у сумњу зашто би се преселила у Шведску.

Маркетинг

Неки стручњаци кажу да Зулабетов успех произилази из његових опсежних и ефикасних маркетиншких кампања. Зулабет је инвестирао у бројне облике маркетинга, укључујући огласе на друштвеним мрежама, директно слање е-поште и телемаркетинг. Маркетиншке стратегије су персонализоване и дизајниране за одређену циљну публику коју провајдер клађења тражи. Маркетинг од уста до уста је такође играо значајну улогу у њиховом маркетиншком успеху, потакнут њиховим добрим услугама.

Међутим, неколико стручњака тврди да би трошкови маркетинга компаније могли бити превисоки да би кампање биле одрживе. Можда је то била добра стратегија за улазак на тржиште, али није финансијски изводљиво да се одржи дугорочно.

Бонус понуде

Бонус понуде и неколико других промотивних понуда су прилично уобичајени на сајтовима за клађење еСпорт-а и другим платформама за клађење на мрежи, па је логично да их Зулабет нуди. Међутим, разлика долази у великом броју понуда које Зулабет има. Има више од 15 врста бонуса и промотивних понуда доступних за све играче, укључујући бонусе добродошлице, бесплатне опкладе, појачане опкладе, недељне бонусе и бонусе за поврат новца.

Бонус и промотивне понуде су такође релативно атрактивније него на другим конкурентским платформама за клађење на мрежи. То се односи на износ или вредност коју играчи добијају и услове клађења који су приложени понудама. Добра платформа за рангирање еСпорта може помоћи играчима да упореде понуде међу најбољим кладионицама које покривају тржишта клађења на еСпорт.

Услуге за кориснике

Статистике показују да играчи теже ка најбољим сајтовима за клађење у еСпортовима и другим платформама за коцкање које нуде квалитетне услуге корисничке подршке. Неколико других Платформе за клађење на еСпорт свакако пружају боље услуге корисничке подршке од Зулабета, посебно у погледу доступних канала и времена одзива. Без обзира на то, корисничке услуге у Зулабету су и даље за сваку похвалу.

Зулабет има само два канала за приступ корисничким услугама. Први је путем е-поште, за шта је потребно доста времена да добијете одговор, али може бити од користи за дугачке захтеве или захтеве оријентисане на детаље. Друга алтернатива је путем ћаскања уживо. Купци такође могу да користе страницу са честим питањима на Зулабет сајту или онлајн форумима да пронађу решења за уобичајене проблеме са којима се могу суочити.

Разноликост тржишта клађења

Према Малтик Лимитед Цомпани, широк избор тржишта за клађење је њихова главна тајна. Зулабет обезбеђује тржишта клађења за практично све легалне и регистроване спортове који се играју широм света, укључујући еСпорт и виртуелне спортове. Одељак пре утакмице обично нуди више од 32000 догађаја сваког месеца. Играчи могу бити сигурни да ће пронаћи тржишта клађења за било који велики спортски турнир и уживати у разним врстама опклада. Клађење уживо је такође подржано, укључујући и еСпортове.

Квоте за клађење су такође намерно учињене привлачнијим него што нуди већина конкурената, што посао чини још слађим. Кориснички интерфејс сајта је дизајниран тако да играчи могу лако да се крећу кроз бројне опције да пронађу спортове и мечеве на које желе да се кладе.

Начини плаћања

Зулабет нуди импресиван разноврсност решења депозита да покрије преференције већине играча. Купци могу да изврше плаћања у четири валуте, евро, мађарска форинта, норвешка круна и индијска рупија. Процес депоновања средстава је релативно лак, али зависи од начина плаћања који се користи. Међутим, опције повлачења су прилично ограничене. Они углавном укључују разна решења е-новчаника. Зулабет такође не нуди опције плаћања криптовалутама, које су данас пожељне међу елитним играчима.

Одговорно коцкање

Зулабет промовише одговорно коцкање на неколико различитих начина. За почетак, омогућава корисницима да затворе своје налоге када желе, без обзира на разлоге које нуде. Затварање налога за коцкање може помоћи играчима да се држе даље од коцкања које изазива зависност. Зулабет такође дозвољава ограничења налога, која играчи могу да поставе да ограниче своје активности.

Најновије вести

Најновије вести о клађењу на СтарЦрафт ИИ
2022-09-15